Naturelmom busrasevim33 benimde aynı ama bez tam gelmeye başlayınca azaldı ama bi üst numaraya geçicez yine balayacak 😁😁
Arenn busrasevim33 almadığımız damla kalmadı 3-4 aylık olunca hareketlendikçe kendiliğinden rahatladı sonra 4. Ay atağı başladı berbat bir dönemdi sonradan rahatladı işte
Arenn busrasevim33 çok şükür büyüdük biz 21.5 aylığız darısı başınıza ama daha yeni yeni düzene giriyorum süt sağıp verdim emmedi hiç 16 ay boyunca sürekli ağlardı bu aralar artık azaldı ağlaması zamanla düzeliyor zor zamanlardı ama şuan çok eğlenceli😊