İlk ay 500 gram almıştı kilosu gerideydi. Bu ay bakalım ne çıkacak. Tombiş bir bebekte değil. Hatta yine zayıf çıkacak diye panikliyorm. Kayınpederim falan görünce küçük minik falan diyorlar. 2 aylık bebek nasıl oluyor ben de bilmiyorm. 3630 doğmuştu. İlk ay 4100dü. Bu ay bakalım. Kilo alımı iyi olsun da emzireyim sirekli hiç önemli değil. Yeterli mi olmuyor diye sürekli kafamda kuruyorm🤷♀️ Ne emdiğini de göremiyorm.