BenDeniz Kaç kilo acaba ve kaç beden kıyafet alıyorsunuz özellikle lcw dan alışveriş yapan arkadaşlar ?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi BenDeniz 16 aylık şuan kış için 18-24 giyiyor. Yazlık 18-24 üst aldım, alt 24-36 ay aldım. Elbise de 24-36 ay aldım. Boyu 12 aylıkken 84 cm idi. Uzadı baya 92 falan var sanırım. Ölçmedim. Kilosu da iyi yani tombik bir bebek söylemeyeyim
Aycabu BenDeniz yaz için alacaksam 18/24 ay alıyorum. Önümüzdeki kış için 24/36 ay. Kızım 11 kilo civarı bayadır tartılmadık ama 👌🏻
BenDeniz Zekimurendebizigorecekmi ekim kasım aralık için alıyorum 12-18 ay aldım bi kaç parça bişey acaba küçükmü almışım kızım şuan 8 kilo 73 cm
Ceydakoruc BenDeniz kızım 12 ay 19 günlük, 10 kilo ve 76 cm. LC Waikiki nin kalıpları diğer markalardan daha büyük. 9-12 bile çok az koldan bacaktan uzun oluyor, 12-18 alıyorum hepsini ve kollarını geri kıvırıyorum
BenDeniz Mom9 kızım 1 haziranda 1 yasına girecek bende yazdan çıkarken giymesi için bi kaç parça bişey aldım indirimden 12-18 ay aldım. Kızım suan 6-9 ay giyiyor 8 aylık 8 kilo 73 cm ona istinaden aldım küçükmü almışım acaba diye düşünüyorumda
BenDeniz Mom9 öylemi ilk bebeğim olduğu için acemiyim biraz bende ne alacağımı bilemedim 12-18 ay aldıklarımı 15 aylıkken giymeye başlayacak çok kalıplı yapılı bir bebekte değil hatta 9-12 ay aldıklarım bile büyük geliyor çokta emanet dursun üzerinde istemedim sonuçta yıkanmaktan yıparınıncada gitdiresi gelmiyor insanın illaki gene alınıyor
Mom9 BenDeniz Belli olmaz canım yaşından sonra bi anda gelişebiliyolar. O yüzden çok alma bence atıyorum zıbın, şort vs bunlar her türlü kurtarır ama elbise uzun gelebilir mesela o yüzden çok stok gibi alma derim.
BenDeniz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 12-18 aylık kışlık bişeyler aldım bebeğime bu yazdan cıkarken giymesi için küçük aldım sanırım yada benim bebeğim mi minyon 🤔 şuan 8 aylık 8 kilo 73 cm 15 aylıkken giyecek aldıklarımı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi BenDeniz Bebekten bebeğe farkedebilir. Benim kızım hem uzun boylu, hemde tombik bir bebek. Bu yüzden faha büyük giyiyor. Sizinki de genetik olarak minyon, daha ince bir bebek olabilir. ☺️
BenDeniz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi elimde kalmasında 🤭 indirimden ordan burdan aldım bende yani ucuza bulunca alayım dedim ama bilemedim az önce denedim üstüne aldığım tayın içinde kalıyor ayakları kazağın kolu baya geri kıvrılıyor iki tur kalın bi şekilde. Boyuda poposunun altına geldi
BenDeniz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben küçük gelmesinden korkuyorum seneye olursa bile problem yok keşke 18-24 felan alsaymışım 🤭