Merhaba kizlar kizim 7 8 aylikken dede babba diyordu surekli kitap okuyoruz etkinlikler yapip oyunlar oynuyoruz fakat su ya bile mammammam yemegede ayni sekilde diyor ne yaptysam dedirtemedim ne suyu nede anneyi birkere anne demisti ama sonra hic demedi dede nerde dedigimde gosteriyor herseyi cok iyi anliyor guluyor gozlerimin icine bakiyor agiz hareketlerime dikkat ediyor fakat konusmuyor kendi dilince biseyler dyo ama anlasilmiyor kedi nerdendedigimde pisi pisi dyor kipek nefde dedgnde hav hav diyor ama genellikle eliyle gosteriyor yada konusmuyor ve ben cok takildim bu duruma sizce neden olabilir tecrubeli anneler derdime derman olabilirmi yada benim gbi ayni sorunu yasayan ebeveynler varmi???😔😔😔