VolkanEmrem Anneler meraba bugun milk tea aldm aktardan sut artirci 200 ml lk bardaga 3 adet attim fakat dibinde tortular kaldi bunuda icicekmiyz yada ictinizmi lutfen yazin 🙄
Yenianne0606 VolkanEmrem bi işe yaramıyomuş sadece şeker dediler onun yerine humana alabilirsiniz veya bol bol su ve rezene
VolkanEmrem Yenianne0606 humananın 2 çayına da denedim hiçbir işe yaramadı 🙄bir de bunu çok duydum belki işe yarar dedim Siz kullanmış mıydınız
Miniminnak22 Ay ben çok severek içmiştim onu Faydasını da görmüştüm Bebeğimin gazına bile faydası oluyodu bence
Yenianne0606 VolkanEmrem evet kullandım sonra instagramda bi sayfa var içerik inceliyo orda okudum yüzde doksan şekerden ibaret diye. Bence bol bol su için ve ceviz yiyin. Kullandığım dönemde de sütüm de bi artış olmadı malesef
Miniminnak22 VolkanEmrem içmeden önce bi karıştırıyodum İlk yudumda ne gelirse onu içiyodum gerisi kalıyordu dibinde
VolkanEmrem Miniminnak22 ayn cnm bn de karistirdim bitirene kadar kaliyo dibinde dedim onuda iccm yoksa🙄gerci yeterki sut olsunda onuda icmeye raziyim🤭
Miniminnak22 VolkanEmrem bence gerek yok ama onu içmeye Kimyon veya kekik içerken tortusu kalıyo mesela
Miniminnak22 VolkanEmrem 1 su bardağına 2 tane atıyodum mesela Ya da daha büyük kupaya 3 4 tane Gün içinde 2 kere falan böyle yaptığım oluyodu Normalde çaya şeker atmadan içerim Kahvaltıda bide arada içiyodum
Mathildamom Benim eşimde hiç açılmamış mil tea var diğeri de yarım kutu isteyene uyguna gönderebilirim tüketim tarihine daha var
VolkanEmrem Yenianne0606 anladm cnm denemedigim sey kalmadi kuzum su bol ictim yok yaramiyo bana haliyle bebek buyudugu icin surekli emmek istiyo