Ben 2 ay çektim seninki gibi sol göğsüm yarıldı ucu çok fena oldu sağı emzirdim sürekli fito diye bir yara kremi var onu sürdüm o kapattı yarayı ama emziremedim sol göğsüm iptal oldu sağla devam ediyorum sütum kesildi galiba orda😔emziremedim ki sol tarafımı çünkü kremi sürüp emzirecegin zaman yıkamam lazım öyle emzirecegim oda olmadı sürerdim bebek uyanırdi faydası olamazdı ama sagardim sürekli baktimki süt azaldı bende bıraktım komple 🙄🙄şimdi sağla devm ediyorum mama da veriyorum 3 aylık olduk bile 🤗