Şu son 1 haftadır huyu değişti zaten uslu bir bebek değildi ama daha da beter oldu sürekli mızmız şekilde ağlıyor ama surekli bir istediği olmasın kendini sıkıyor sinirleniyor bu sefer bağıra bağıra ağlıyor, sürekli bağırıyor,çığlık atıyor atak dönemindede değiliz sadece çizgi film izlerse susuyo. Mutfağa asla giremiyorum bacaklarıma yapışıp agliyoki kucağına al diye alınca da saldırmaya yer ariyo direk ocağa yoneliyo. Resmen başka bir çocuk geldi ne yapicam bilmiyorum sinirlenmemeye,sakin kalmaya tepki göstermemeye çalışıyorum ama bir yerden sonra kafam kaldırmayo 😥