[silindi] Dufren20 mamadus kullanıyorum yenidoğandan itibaren, yenidoğan aparatı ile kullanılabilir. 3. Aydan sonra direk aparatsız kullanabilirsiniz
Kuzeycik Dufren20 mamadus kullanıyorum 3. Ayında oturtmuştum zaten çok dışarı çıktığım yok pandemiden dolayı, havalar da soğumuştu suan 6,5 aylık hava güzel olunca koyuyorum kanguruya parka çıkıyoruz ben memnunum bebeğin kaç aylık
Eesay Dufren20 yenidoğan aparatlarıyla birlikte hemen kullanılmaya başlanıyormuş sanırım. Çok bilgim yok bununla ilgili. Ben 3 buçuk 4 ay civarı alıp başlamıştım.