Eymenebrar Biz de 5 ay 26 günluguz, meme arti mama gidiyoruz. 10 gundur faln tadimlara basladik. Vslla cok heyecanliydim ek gida icin cok sukur fena da degil bebisin istegi ama baya ek iş yaw 😊😝🥕🥔🥦 bir de bal kabagi ike yogurt denedik… simdi de sirasiyla 🍎🍐🍌🥑 deneyecektim ama elma deniyorduk iki gundur yuzunde kizarikliklar oldu baya… bir sey vermedim bugun… tadimlara baslayinca bir kasikla kalmadim biraz fazla verdim baya katilasti kakasi, top top 3 4 defa yapmistj dun… mamasina zeytinyagi koydum ben de… bugun de yapmadi… bakalim… bir de ise baslayacagim pazartesi nasil olacak bilmem…
Siz nelee verdiniz ?