Kızlar kan testi ve ultrason muayenesi temiz çıkıyor. Gebelik yok herhangi bir sorun yok. Doktora da gittim ama hanımefendi vajinal muayene yapmadıgı icin sorunu yine anlayamadık. Korkmaya basladım, başına bu kadarı gelen varmı? Perşembe yine baska bir doktordan randevu aldım. Fakat hiç iyi degilim midem belim fena halde, çok yorgun hissediyorum kendimi.