elifhanimm Fakat işte kilo alımı sikintili değil ki, neden sizin uzerinizde bu kadar baski yarattılar. İlk ay 980 gram almış, ikinci ay 1220 üçüncü ay 1400 ee daha ne yapsın bu bebek. 2800 gr dogduysa bile şu anki kilosu gayet iyi. Biraz salin kendinizi aciktiginda besleyin uyumak istediginde uyutun. Zaten bu aydan sonra azalacak kilo alımı. Saglik ocagina da asidan asiya gidin, tartıyı birakin. Özel veya devlet sizin tercihiniz ama takip acisindan düzenli olarak aynı doktora gitmek iyi oluyor.