Tazebiranneee Merhaba canım anneler 👋 bebegim 26 günlük ve emzik tutturamadım bir türlü deniyorum sürekli ama bazen tutuyo bazen hiç istemiyo. Yanı canım anneler nasıl tutturdunuz emzikleri bebislerinize nasıl alıştırdınız😊😊
Mom089 Tazebiranneee ben de tutturamadım valla 3 tane emzik değiştirdim diliyle itti hep Valla para boşa gitti Şimdi eline veriyorum dişini kaşıyor ısırıp 😅
Eymenebrar Tazebiranneee valla siz ne yapsanız boş tutmak isterlerse tutuyorlar canları nasıl isterse 🙏😊