Bebeğim 5 ay 23 günlük mama ile beslediğim için 4.5 aylikken başladım ek gidaya tadimlarim bitti bitene kadar sıkıntı yoktu ama son 1 haftadır çorba meyve yogurt ne denediysem yemiyor ağzını kitliyor eli sürekli agzinda alt iki dişi şişmiş çıkacak gibi ama diş huzursuzluguda yok ne yapcam şaştım 🤷♀️