AloneMom Bebeğim 14 aylık kabız olduğu için doktora götürdüm kan aldı tiroidlerine bakalım dedi T4 değeri 0.88 çıktı normal aralığı 1-4 arasiymis.sınırda dedi doktor 3 ay sonra yine kan alınacak varmı bu durumu yaşayan
aylamamedli AloneMom selam sizin bebeye tedavi uygulandimi? Simdi iyimi? Benim kizimda da az miktarda dusukluk var t4 de. Arasdirinca zeka geriligi yaziyo. Cok korkuyorum
AloneMom aylamamedli yoo hayır tahlil tekrarlandı ve normal çıkmıştı,takip etti çocuk endokrinoloji, sorun olmadı şükür ki
AloneMom aylamamedli 3 ayda bir sanırım 3 defa tekrarlanmisti,kızım 5 buçuk yaşında şuan,tam hatırlamıyorum inanın
aylamamedli AloneMom tesekkur ederim Biz 2defa verdik 2ayda kan. Demek 3cu kezde duzelme ihtimali var