Kızım 5 bucuk aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor. Doktor 6. Ayda gecerız dedi ama arada arttırmak adkna bir şeyler verdim kızımın baya hazır olduğunu gördüm i, yemek istiyor resmen. Ama 6. Atı beklemeli miyim? Neye göre karar vericem siz nasıl yaptınız