Balanne74 Merhaba hanimlar bebegim dort aylik , ek gida icin biliyorum erken ama hic bu aylarda bebegine ufakta olsa biseyler tattiran varmi🌼🌼
dandiniko Balanne74 hayırlı olsun ek gıda serüveniniz 🤣 buralarda başlatan çok anne görmüştüm tecrübeli anneler gelir şimdi 🌸😊
Kuzummm Balanne74 ben dört ay dolar dolmaz basladım şimdi beş aylık niye erken olsun doktor söyledi basladık
iremiko1 Giizz eğer bebek anne sütü alıyorsa ek gıdaya gerek yoktur evet ama sadece mama ile beslenen bebekler 4. ayda başlamalı ek gıdaya nesi tuhaf geldi bu durumun? Doktorların önerisi bu şekilde zaten.
leylzd Balanne74 benim bebeğim sadece mama yediği için doktorum başlamamı söylemişdi, 4. aydan başladım
Balanne74 leylzd mamada alıyoruz bu aralar sütüm azalmayada başladı doysun diye acaba başlayabilir miyim merak ettim
pamuk-prensesim Balanne74 ya Allah aşkına bu ne acele ya kusura bakmayın da çok görüyorum forumda böyle erkenden ek gıda başlama meraklıları eğer bi sorununuz yoksa doktorunuz başlatmadıysa aceleniz nedir ya bundan sonra ki bütün hayatında yiyecek zaten emzirmenizin keyfini yaşasanıza eğer bi sorun yoksa ilk 6 ay anne sütü sadece
Balanne74 pamuk-prensesim bravo seni çok akıllı kadın ben sanki bunu düşünemiyorum varki bı sorunum bunu soruyorum
Kuzummm Yesilcay anne sütü alıyor. Ortalamanın altında degıldı ama evet biraz az kılo alan bi bebek ve cok hareketli bende cok takıyordum doktor da baslattı. Kasık mama sebzeler meyveler kemik suyu kavanoz maması yumurta labne hepsinden veriyorum o da seviyor yemeyi.
yenidoganhemsiresi Balanne74 zaten sağlıklı değil bağırsaklar mide vs hazır değil doğumdan 180 gün dolmadan ama size tecrübemi anlatayım kızıma tam 180 gün dolduğu halde tadımlara başladım başladığımdan beri kabızlık yaşıyoruz. Mahvoldu yavrum. 2 kaşık yediği halde. Hiç risk almayın henüz hazır bile değilken