O_bir_melek Emzirmeyi bırakırsan geçmez canm ve bebeğinde mamaya alışır bidaha emmez. Benim göğüs uçlarımdan parçalar kopuyordu dua ediyodum uyanmasnda meme istemesin die, acıdan kafamı duvara vurarak emziriyodum ama hiç bırakmadım . Ne denediysemde geçmedi. En son aventin gogus kalkanini aldm o biraz hafifletti. Zamanla geçiyor zaten.