Ctrzsntrk Sabah uyanınca kahvaltı veriyorum, sonra mama uykudan önce öğle yemeği , uykudan uyanınca meyve, sonra bize yaptığımız yemek ya da çorbadan veriyorum akşam da yoğurt ve mama. Yani toplam 5 kere filan ek gıda alıyor Kızım biberon almıyor mama asla sevmiyor çok iştahlı da değil o yüzden biraz ekgidaya ağırlık veriyorum