Arkadaşlar ben tam 6 yıldır düzenli ilaç kullanıyorum gebelik öncesi bırakmıştım iyiydim gayette doğumdan sonra kötü oldum yine içmeye başladım ilac bebeğim 1 yaşına girince bırakalım dedi doktor bıraktım 3 ay dayandım sonra yine kötü oldum tekrar ilaca başladım ve kendime bütün güvenim gitti ömür boyu bununla uğraşıcam hayatı burnumdan getiricem gibi ilaç bağımlısı olmuş gibi hissediyorum kendimi :( ( nolur kötü bi yorum yazacaklar yazmasın çok etkileniyorum özellikle su dönem )