Minik12 Annelerim 10 gün sonra 6 aylık olucaz anne sütüyle beslendiği için yeni başlıyacağım suya suyu nasıl vermeliyim ne kadar vermeliyim ? Şaşal suyu kaynatarak mı vermeliyim bilgisi olan var mı acaba
Eesay Minik12 her mama ve ek gıdadan sonra teklif edin mutlaka. Bir suluk alabilirsiniz. Ben Nuk kullanıyorum memnunum. İzmirli misiniz bu arada☺️🌸
Birhemsireanne__ Minik12 Ben 5.5 aylıkken çay kaşığıyla vermeye başladım şimdi suluğo verşyırum az buz içmeye çalışıyor chichho yumuşak uclu geçiş bardağı
Minik12 Eesay evet izmirliyimm nerden tahmin ettiniz :) peki suyu direk doldurarak mı vermem lazım yoksa kaynatmalı mıyım ? Birde nuk un pipetli olanından mı aldınız memnunmusunuz akıtma konusunda ?
Eesay Minik12 şaşal su demenizden anladım😂😂 ben Nuk first choice pp learner kullanıyorum. Akıtma yapmadı hiç aylardır, yerden yere atılmasına tağmen taş gibi. Su olarak ben e bebekten fuska alıyorum🌸🌸
Birkizannesi0731 Minik12 yani bende İzmirliymde İstanbul’a gelin geldim eşime şaşal desem yüzüme bakar bön bön 😃
Minik12 Birkizannesi0731 ahahahah ahh izmirli olmak işte 😂 simite gevrek çekirdeğe çiğdem damacana suyuna şaşal deriz 😂😂
bitanem123 Minik12 arıtmadan verıyorum benım bebe bardaktan içmeye heveslı bardakla verıyorum ne kadar ıcmek ısterse ustune döke saça içiyor
Birkizannesi0731 Minik12 klorağımızı, bangomuzu unutmayalım 😃 ay ne özledim İzmir’i ♥️ Neresinde oturuyorsun şanslı arkadaşım 💗