Kızlar size danışmak istiyorum oğlum 5 aylık mama süt olarak gittik hep fakat maması bebelac gold memnunum aslında bir sıkıntımız yok fakat aptamile geçmek istiyorum ama onda da gaz sorunu ve kabızlık olur dıorlar ama anne sütü daha fazla dıyorlar aptamilde kararsız kaldım doktorumun numarası yok ve memlekette olduğum için soramadım sizce ?