Karagoz Anne80 bi kac kısı 6 ve 7. Günden sınra sıkıntı dedıler korktum yarın sağlık ocagına goturmeyı dusundum
Karagoz Gunsss ben anne sütü veriyorum sadece ama yıne de rahatsz etti beni bu durum ilk defa bukadar uzun surdu sütün yarıyor oyuzden dıyorlar ama baya uzun sürdü bu arada benim kızımın adıda Güneş