Ecem29 2 aylık ikiz erkek bebeklerim var normalde anne sütüyle besliyorum doktorumuz ek olarak mama da verdi günde 2 kez mama veriyorum kac cc vermem gerek mama kullananlar?
Tugce33 Ayazz444 Bütün mamalar için aynı oluyor genelde. Ben ilk bebelac kullandım şimdi bebivita kullanıyorum ama yine değiştireceğim.
Hanifenur Ecem29 2 aylıkken ben 60 cc vermiştim içiyordu canın o bebeğin açlık durumuna bağlı mesela sabahları 3 saat hiç uyanmadan uyurdu benim kızım o zaman 120 cc yapardım içerdi normalde de 60 cc
Eymenikooo Ecem29 Oğlum 2 buçuk aylık şimdi 80 ya da 90 veriyorum bazen kusuyor..2 aylıkken hep 60 cc verdim..Bu arada benim bebeğim çok az anne sütü alıyor..
Tugce33 Ayazz444 Bu mamanın doyurucu olmadığını düşünüyorum. Yedikten yarım saat sonra tekrar yiyor. Normalde doyunca 2-3 saat uyuyup yemezler.