TDE bizim meme reddi tam bir aylıkken başladı. Ebenin birkaç küçük tavsiyesini söyleyeyim. Pilates topu üzerinde çok hafif zıplayarak ve şşşhhh/hımmm hımmm şeklinde rahatlatıcı sesler çıkararak emzirmek ( bunlar sadece bebek huzursuzlanınca yapılacak , sakinleyince durulacak. Yine huzursuzlanırsa tekrar yapılacak. Birlikte duşa girmek, duşta emzirmek. Özellikle suyu seven bir bebekse çok işe yarıyor. Emzirme pozisyonunu değiştirmek. Eğer tazyik varsa önden 15-20 cc elle sağım yapmak. Meme ucu sağa ya da sola bakıyorsa bebeğin rahat kavrayabileceği bir pozisyon almak.
Umarım başarıp memeye geri döndürebilirsiniz. Emmediği zamanlarda mutlaka sağım yapın ki süt üretimi etkilenmesin. Ben sağım yapmadım ve sütüm azaldı. Aynı şeyleri yaşamanızı istemem