MinnakTosbagm tavsiyem geç olmadan emzirme danışmanına başvurmanız. Bir 250 lira verdik saatine. 2 saat boyunca evimizde hem bebeğin hem benim sorunlu olduğumuz noktalarla ilgili ne yapabileceğimizi gösterdi. Birlikte duşa da girdik memeye nasıl masaj yapılacağını vs gösterdi. Asıl sorunun tazyik olduğunu, aslında mamaya başlamadan önce destek alsaydık bu süreci daha kısa sürede tamamlayabileceğimizi fark ettik. Başta fazladan masraf diye düşünmüştüm kendim hallederim dedim ama öyle olmuyormuş. Eğer olurda ikinci bir bebeğim olursa daha ilk günden bir danışmanla ilerleyeceğim. İstanbulda iseniz bize gelen ebe ile ilgili bilgi verebilirim