anneler merhaba . Kızım 8 aylık doğdu anne karnında alması gereken kiloluyuda yeteri kadar alamadığ için 2240 gr 46 cm doğdu . Şuan 15 aylık boyu 73 cm kilosu 8.5 kg . Ben kiloya gerçekten takılmıyorum ama kızımın boyu çok kısa 10 aylık bebek gibi duruyor doktora götürüyorum doktorda kısa olduğunu ama arayı kapatacağımızı söylüyor. Nutrica infiritti süt kullanıyoruz gelişimi için . Bu durumda olup boyu uzayan bebiş anneleri burada mı . Ben şükür ediyorum sağlığı yerinde olsun ama bir anne olarakta görüyorum hergün kiloyu her türlü alır ama boyu kısa kalmasın istiyorum. Şuan argivit ve ocean damlasına başladım