Bebeğim 3 ay 9 günlük kan verdim kanda hafif bagisikligi düşük cıkmış dediler bu düşüklük neden olur kizlar yarin bagisikligi düşük olduğu için tekrar kan için hastaneye gideceğim bilgisi olan yardımcı olur mu? Doktor daha iyi bilir biliyorum ama on bilgi verir misiniz?