6 ay 20 gunluk oglum var 8 kilo.Sakin bir bebek cok hareketli degil,döndürmeye calisiyorum ilgisini cekecek oyuncaklara uzanmasini sagliyorum sirt ustu yatmak istiyor hep.Tembel🤭her bebegin gelisimi tabiki farklidir ama sizin bebekleriniz ne durumda tavsiyesi olan varmi