Sukraneren Kızlar saçma gelıcek ama bebegım ıkı haftadır salyası çok var refluden oldugunu düşünüyordum elı hep ağzında damakları kaşınıyor bı kaç gündürde huysuz alt damak da ıkı tane Yanyana beyaz lamıs damağı sertlık yok henüz dış olabılır mı
Med Sukraneren bizimde öyle. Diş çıkmaya 3 ay kala salya normal. Bende günde kac kere siliyorum. Ellerini ısırıyor resmen. Diş için çok erken
Epifenomen-gkc Sukraneren diş değil canım ellerini tanıma eli ağza götürme salya çıkarma 2 ay sonrasında başlıyor zaten. 1.5 aydır öyleyiz
Ahsenolgun Sukraneren dişte olabilir eşim üçüncü ayın sonunda diş çıkarmış, oğlum da 4 aylıkken diş çıkardı. Doktor genetik demişti