Esen_93 Nur_94 benim kizimin gobegi 3 gunde dusmustu. Ben bag varkenke koptuktan sonra da beziyle arasina agiz mendillerinden koyuyordum. Bi kac gun devam etmistim oyle. Ama bisey olacagini sanmiyorum. Benim ki sadece korkuydu.
Sarisu Nur_94 içide iyice kurumuşmu ona bakın eğer normal kurumuş bir iltihap açıklık gözükmüyorsa tehlike kalmamış demektir
MotherQueen Ben hiç dikkat etmedim ya bu olaya. Ama zaten yeni doğan bezlerde oyuntu olduğu için açık kalmıştır sanıyorum☺️. Üstte kalsın canım
Nur_94 MotherQueen evet oyuntu var bezde ama oğluşum çok zayıf oldugu için yine katlamak zorunda kalıyorum bezi 😊