Seriii bizim en son 12 çıkmıştı uzamış anne sütü sarılığıymış doktor öyle söyledi korkacak bişi yok tüm tahlilleri yapıldıysa emzirdikçe kaka ve çiş yaptıkça geçecek inşallah biz 47 günlük olduk hala geçmedi bekliyorum oğlumun gerçek rengine dönmesini😊