AlpAnnesi94
Aslında bilinmeyen şeyler değil.
Çorbasını yapın. Mama kavanozun sıcakken koyun. Vakumlayın.
İrmiği pişirin. Yulaf da olabilir.
Ayrı bir yerde meyveyi pişirin. (elma, armut ne veriyorsanız) İkisini karıştırın. Yine sıcakken vakumlayın.
Dediğim gibi aslında hazıtlamanıza gerek yok bence 2 günlük . Elmayı rendeleyip irmikle karıştırıp orada hazırlarsınız mesela. Blender gerek kalmaz.
Zaten 6 aylık mış. Bir öğünde muzu veya haşlanmış kuru kayısıyı meyve emziğinde verseniz olur.
tarhanasını yanınıza alıp çorba yapsanız yine blender gerek kalmaz