Merhaba oğlum bugün sünnet oldu. Sünnet yerinde bandaj vardı doktor 2 gün kalacak dedi ama benim kurtlu oğlum ilk günden sargıyı çıkarmış 😭 eve geldik şok oldum. Doktoru aradık bişey olmaz kremini süğrn yeter dedi ama içim hiç rahat değil. Bardak kapadık ama ondan da anlamıyorum ki kayıyor pipiye değiyor bardak 😭 nasıl yapıcam ya nolur yardım edin kimsem yok yanımda 😭