Kesintisiz 1 saat uyumaya hasretim resmen. 1 saat ya😒
2 ay 2 günlüğüz gündüz uyku neredeyse 0
Gece 1-2’de yatarvsaat başı kalkar emzir gaz çıkar uyut. En son 7-7:30’da tamamen kalkar gece 1-2’ye kadar ayakta. Hep ağlar, hem emmek ister. Asla kendini sevdirmez hep ağlar katıla katıla en son nefessiz kalacakmış gibi olur. Neden böyle anlamıyorum. Karnını doyurayım babasına bırakıp duş alayım desem 10 dk sonra çığlık çığlığa kalır. 2 aydır ne ev işi ne yemek hiç bişey yok hiç. Kahvaltımı bile ayak üstü yaparım. Çay demlerim 2 yudum içer tüm demliği dökerim. Daha kuaföre bile gidip ağds yaptıramadım banyoda jilet yapsam kıyamet koparır. Lavaboya gidemem ağlamaktan mahvolur.Ne yapmam lazım çok çaresizim çok.