[silindi] allah korusun. Ben kötü olarak yazmadım en basta da dedim inşallah yanlış anlamazsınız diye çünkü gerçekten insan ister istemez kafaya takıyor. Ha siz konuyu açarken şüphelendiğiniz şeyi yazsaydınız ne ben ne bir başkası garipsemezdi ama dediğim gibi bu tür konular da anneler biraz takıyor. Insallah hepimizin evladı sağlıkla büyür