3-5 bin ₺ arası makina almayı düşünüyorum kullanıp memnun kaldığınız ürün tavsiyesi bekliyorum Apple 8 kullanıyorum fakat camerası hoşuma gitmiyor telefon serisi yükseltip ekstra para ödemektense o paraya makina almayı düşünüyorum en azından fotoğraf kaliteleri belli seviyede kalır