Blnsymls yok kaynatılmıyor onlar.kaynatanlarda var ama gerek yok.diğer köy sütleri gibi çok kaynatmadan kapatın altını.serçe parmagınız 5-6 sanıye dayanacak sıcaklıktayken mayayı karıstırın(ben genelde 2-3 yemek kasıgı koyuyorum 1 yemek kasıgı bıraz yetersız kalıyor).elimde mayam varsa onu yoksa mecburen hazır yogurttan mayaladıgımda oldu ama genelde dogal oluyor elımde.rica ederim🌸