TospikOglusum Anneler merhaba BİM’in günlük altın sütüyle yoğurt yapan var mı,nasıl yapılıyor ,güzel oluyir mu?eşime ona göre aldiricamda kullananlar yazarsa çok sevinicem🤗🌺
kahvekokusuu TospikOglusum cig süt alma sansin varsa onla yap canim benim yok malesef ben günlük sütten alip yapıyorum annem kaynatmana gerek yok demisti ama ben yine de kaynatiyorum öyle yapiyorum gayette güzel oluyor
kahvekokusuu TospikOglusum cig sutteki gibi kaynatiyorum sonra ılıtıyorum parmagi degdirip 7 saniye dayanabilecek sicakliktaysa ve yakmiyorsa mayalayıp kavonoza koyup firina koyuyorum mayalaninca da alip dolaba koyuyorum
BabyGroot TospikOglusum normalde çiğ süt alıyorum ama alamadığım zaman altın süt alıyorum onunla yapıyorum
TospikOglusum Omur07 günlük sütü aliyosunuz dimi kimisi kaynatilmaz diyor ama siz baya çiğ süt kaynatir gibi mi yapiysunz
ataninannesii TospikOglusum ben baslarda cig sutle yapiyordum ama artik hep bimden altin süt alip yapıyorum, cok guzel oluyor. kaynatmaya gerek yok zaten pastörize süt.
ataninannesii TospikOglusum evet, ben makinede yapıyorum gerci isitmiyorum o yuzden ama siz normal yogurt isisina getirip mayalayabilirsiniz
H-15 kahvekokusuu ben çok denedim ama günlük süt ile bir türlü tutmadı neden bilmiyorum.çiğ süt ile taş gibi olur yoğurdum çok güzel tutar ama günlük süt ile başarılı olamadım. Hep sulu süt yoğurt arası birşey olup kaldı.Var mıdır bir püf noktası?? Çünkü çiğ süt her zaman bulunmuyo bebeğime de taze yapmak istiyorum.