Merhaba annişler 🌸 kızım 5 ay 8 günlük, yaklaşık 10 gündür felan çığlık atmayı öğrendi. Mutlu olsa da sinirli olsa da devamlı çığlık atıyor ve bi süre sonra gerçekten beynim uyuşuyor o çığlıktan 😁 kafasını dağıtmaya çalışıyorum kucağıma alıp gezdiriyorum 2 3 dk unutuyor bağırmayı yerine bırakınca yine başlıyor aynı durumu yaşayan var mı 🤔