Hanımalr 5 ayda başaladık hersey yiyoruz sebze meyve hemen hemen hepsını denedık yedık vss.. sorum şu ki su sıralar yemem istemıyor normalde çok severek yerdi noldu ki acba? Varmı bu durumu yaşayan? Ve hala 4 5 yemek kaşıgı yiyoruz normal mi ? Kahvaltoda bi yumurta sarısı işte iki biskuvı 1 tatatlu kaşıgı lor ve meyve oluyo gemlde bitirıyor normla mi bu yeme bana az geliyoda.