Aycabu İşaret ederek anlatabiliyorsa konuşmaya ihtiyaç duymuyordur.Bişey istediğinde istediği şeyi gösterip sorun.Mesela kaşığı gösterdiyse,kaşığı mı istiyosun diye sorun.Sonra hemen yanında duran başa şeyi sorun.Mesela yanında atıyorum çatal var çatalı mı istiyosun deyin.Kaşığı istiyorsa tamam kaşığı aldık.İşte kaşık burda tarzında konuşarak verin istediğini.Hemen söylemicektir tabiki ama bunu sürekli yapınca faydası oluyor.Ben çok yararını gördüm.Belki de vakti gelmemiştir.Ben 1 yaşında,kardeşim 3 yaşında konuşmuş aynı anneden çıkan bebek bile bir olmuyor 😊