1prens1prensesannesii bizde ilk çocuk kuaförüne götürmüştük iyi durmuştu, ikinci traşımız tam bir felaketti esnaflar çıktı ne oluyor diye 😞 bakalım 3. Nasıl geçecek, çok da uzadı saçlar coronadan hep erteledik, 17 aylıkken ilk traş oldu siz iyi yapmışsınız canlanır saçları