Ruyaninannesi ben ✋🏼
hem panik atağım var, Hem de ailece covid olduk . Merak etmeyin atlatırsınız herşey beyinde bitiyor bizim geçti bitti . Kendinizi iyi olduğunuza inandırın panik yaparak nabızla beraber tansiyonunuzu da yükseltirsiniz allah korusun . Bebeğinizi düşünün inşallah belirtisiz geçirirsiniz