Kızım 1 haftadır huysuz ve burnu tıkalı serum fizyolojikle açıyoruz felan kar etmiyo nazofix sprey kullandık oda kar etmedi hastameye gittik ve doktor aile de alerjik hastalığı olan varmıdedi annem astım hastaydı dedim ve kızımdan şüphelendi alerjisi var çocuk alerji doktoruna götür dedi klamoks antibiyotik verdi deloday diye şurup ve calpol verdi. Bi burun akıntısı alerjik belirtisi olr mu ilaçları aldım ama kullansam mı bilmiyorum yarın çocuk alerji doktoruna gidicez ama doktor bunları kullan rahatlasın dedi durduk yere antibiyotik vericem zaten zayıf 9kg 😔 klamoks kullanan anneler içerik temiz dmi bitkisel galiba araştırdım biraz ne önerirsiniz