Cnra hayir herada yok parmak egzersizi farkli doktorlar onerdi ama ben yapamadim zaten parmak egzersizi yapabilsem gerisinide yapardim 😂 ben cok agirdim 7 ay yan yana uyuduk sadece bu klinik sayesinde kari koca olduk zaten ilk ayda hamile kaldm. Ama bebegimi kaybettik cunku 7 ayin yorgunlugu psikolojik ve bedenen cok yipranmistim bosanma noktasindaydik sigara kahve icmekten ne vitamin ne kan ne demir vucut mahvolmus aglamaktan kendimi yumruklamaktan kendimi suclamaktan harap etmisim kendimi hamile kalincada bebek beslenememis cocugumdan oldum ama sonra yine hamile kaldm 1 oglum oldu simdi geriye donup baktigimda keskeler pismanliklar okadar aciyi ne demeye cekmisim diyorm keske basta bulsaydik orayi gelen paranin basina gelseymis cok psikologa doktora gittim bana simariklik bu senn yaptgn bile diyen oldu kimse anlamadi bni ailemde arkamda durmadi esim sahip cikti ozamanda ama oda bizden sonra evlenip hamile olanlari gordukce gelip tartisirdi kavgamiz eksik olmadi cok aglayarak salonda flb yatmisligm var bazen esiminde sabri tasardi odaya almazdi. Onun cok farkli hayalleri varken neler geldi basina oyle olsun istemezdim 7 8 ayda saygiyi yitirdik birbirimize karsi o guzel baslayan hikayemiz soldu. Suan iyiyiz ama en basta basladigimiz gibide degiliz. Yapamayan herkese tek tavsiyem allah icin gidin su klinige kendinize aci cektirmeyin ertelemeyin esinizle gidin buda bizim psikolojik rahatsizligmz napabiliriz ama cozumu var. Ben gec gittim malesef ama 3 gunde cozduk sukur.