İki ay önce sezaryenle doğum yaptım. Hala çok terliyorum ve terledikçe iğrenç bir koku oluyor. Anesteziyle alakası var mı? Çünkü ben terlemez, terlersem de asla böyle kokmazdım. Her dk deodorant sıkmaya, günde defalarca üst değiştirmeye dayanamaz oldum.