Ceya Ayazmoms aramıza hoşgeldiniz 🥰 benim oğlum 10. Ayında ne yazık ki çoğunlukla püre şeklinde yiyor. doktorun izin verdiği bir çok şeyi püre halinde veriyorum. Ama en pütürsüz olanı bal kapağı ve Havuç 😊
Nazellam Ayazmoms ben bi aydır yapıyorum cam rendede meyveleri rendeleyip veriyorum bende 4.ayda başladım hadi hayırlısı olsun canım ♥️
Giizz Ayazmoms anne sütü almadığında yinede 5. Ay beklenir ama, tadımlarla başlayacaksınız ilk yoğurt meyve şeklinde gideceksiniz. Sonrasında püre yapıp mama verin