Rukiye58 Arkadaşlar sağım yapınca buzdolabı rafındaki sütü çıkarınca ısıtmam gerekirmi acaba dondurucuda değil rafa koydum
Denizkizimm Rukiye58 dışarıda 3saat, buzdolabında 3gün, derindorucuda 3ay duruyor diye biliyorum. Sütü sıcak suyun içinde ısıtın benmari usulü.
Rukiye58 [silindi] peki gün içi sağdığımız sütleri rafta saklayıp akşam buzluğa kaldırsak olurmu acaba çünkü sütüm çok fazla değil yani toplayıp akşam buzluğa atsam bir sıkıntı olurmu
Mervis93 Rukiye58 gun icinde sagdigin sutleri birlestirebilirsin, ama dolapta hepsinin ayni isiya gelmesi lazim, sonra karistirip derin dondurucuya koyabilirsin
[silindi] Rukiye58 ben daha önce dediğiniz gibi yapmıştım sonrasında gerektiğinde içirdim yine çalışmaya başlıcam dediğiniz gibi biriktirip buzluya atıcam bende
[silindi] Rukiye58 bide şuna dikkat edin buzluktan çıkarılan sütü ilk başta çözünmesi için bir gün önceden alt dolaba çıkarın o şekilde çözünsün
Rukiye58 [silindi] bnde yakın zamanda işe başlıycam buhün pompa vs aldım denedim sağıp kaşık biberonla verdim içti bebeğim gün içinde göğsümü boşaltmak için emdikten sonra sağıcam biriktirip buzluğa atıcam inşallah
Rukiye58 [silindi] birde buzdolabı rafında kaç gün biriktirebilirim acaba günlük mü sağıp buzluğa atmam gerekir
[silindi] Rukiye58 yani ben bunu araştırmıştım 3 gün diyende var 4 gün diyende 6 gün diyende vardı hani ben riske atmayıp 3 gün saklardım
Rukiye58 burcuu26 😀😀 şunu sorayım o zman benim bebeğim emiyor ama tan olarak boşaltmıyor bunu sağıp boşaltmak istiyorum gün içi ara ara sağıp buzdolabı rafında biriktirip buzluğa atsam olurmu