Kızlar 60 kiloyla doğum yaptım 3 ay oldu ve şuan 43 kiloya düştüm emziriyorum emzirdiğim için mi bu kadar zayıfladım normal de de çok kilolu biri değildim 47 kiloda olurdum hep ama şimdi hep zayıflıyorum ve korkuyorum da başka bişi mi emzirdiğim için mi lütfen bişi söyleyin