Kizlar merhaba 6 aylik bebeğim var her yere dokunmak istedigi icin bazen tirnaklari cok uzun olmasa bile kırılıyor kenarlarinda takilip ayni hoy olsun diye kesiyor uzun da birakmiyorum bebeklerde tirnak sekilleri bebeklikten mi basliyor yani bazen takildigini icin şekilsiz oluyor anlatabildim mi acaba 🙄sizler nasıl yapıyorsunuz tırnak bakimlarini ben uyudugunda kesebiliyorum sadece